You don't have permission to view this page! Make sure you're logged in and try again, or contact support.
Jouw reisroute
DE 6 BUSINESS BASICS
Klik hier onder op de eerste module om jouw reis te starten.
1. Businessidee
We zoomen allereerst in op jouw business idee. Wat wil je gaan doen als ondernemer, hoe ziet dat er precies uit en waarom wil je dat graag? Dat legt een geweldige basis voor het opbouwen van je onderneming.
Het bepalen en beter leren kennen van je doelgroep zorgt ervoor dat je goed weer waar ze tegen aan lopen, hoe jij ze kunt helpen en hoe je ze kunt bereiken. Zodat je alleen nog maar samen gaat werken met jouw droomklanten!
Welke verdienmodellen passen bij jouw onderneming? Op welke manier kan jij jouw doelgroep het beste helpen? En waar word je zelf blij van? Je gaat een productaanbod samenstellen we staan ook stil bij je prijsbepaling.
We behandelen allerlei praktische zaken die je moet regelen als je start met ondernemen, zoals je inschrijving bij de Kamer van Koophandel, je verplichtingen richting de Belastingdienst en het opzetten van je boekhouding. Zo ben je goed voorbereid!
Om ervoor te zorgen dat mensen weten dat je er bent, gaan we werken aan je zichtbaarheid. Welke marketingkanalen ga je inzetten? Welke content kan je het beste delen? Wat kan je doen om op te vallen bij je doelgroep?
Woehoe, de basis van je onderneming staat! Nu is het tijd om consistent actie te ondernemen, zodat je business blijft groeien. Hierbij is het belangrijk dat je doelen stelt en met een concreet actieplan aan de slag gaat.
In deze excursie neemt Hiske je mee in de wondere wereld van Human Design. Leer jezelf nog beter kennen en ontdek wat het voor jou business kan betekenen!
In deze excursie leert Arina je alles over Realistisch plannen, zodat je met een duidelijk plan aan het werk bent, je focus legt op die dingen die je vooruit helpen en je jezelf niet voorbij rent!
In deze excursie leert Sandra je alles wat je moet weten over je boekhouding. Zo weet jij precies wat er van je verwacht wordt qua administratie, btw-aangifte en inkomstenbelasting.
Gebruik het Groeiplan om doelen te stellen, een concreet plan te maken en je voortgang bij te houden. Zo weet je precies waar je je op moet focussen en hoe je ervoor staat.
Een effectieve contentstrategie helpt je je ideale klant aan te spreken, te raken en aan te zetten tot actie. Het mooie is dat dit ook werkt wanneer je zelf niet fysiek aanwezig bent.
Voor een succesvol bedrijf is het belangrijk om consistent waardevolle leads te verzamelen en op te volgen. Het creƫren van een freebie kan je hierbij helpen.